sábado, 2 de diciembre de 2006

My Way "O meu Xeito"

O fin moi perto está,
afrontaréino sereamente,
xa ves, eu fun así,
voucho dicir sinceramente
Vivín a intensidad,
non atopei xamáis fronteiras
xoguéi sen descansar
o meu xeito.
Xamáis vivín algún amor
que para mín fora importante
toméi tan solo a flor
e o mellor de cada instante
Viaxéi e disfrutéi,
non sei si máis que outro cualquera
si ben, todo elo foi o meu xeito.
Zecais choréi, zecais reín,
zecais gañei, zecais perdín
agora séi que fun feliz,
que si choréi tamén améi
e todo foi, podo decir, i did it my way.
Zecais tamén eu duvidei
cando mellor oas cousas iban
zecais eu despreciéi
aquelo que non comprendía
hoxe séi o que firmei
fun e afrontéi ser como era
e así logréi seguir,
o meu xeito.
Porque saberás
que o home o fin coñecerás
polo seu vivir
non hay porque falar,
nin que decir, nin que lembrar, nin que finxgir
podo chegar hata o final,
O MEU XEITO!

No hay comentarios: